Tuesday, October 12, 2010





masuk ke SMK Padang Tembak bukanlah impian aku dulu. bagi aku sekolah itu adalah sekolah yang terakhir aku nak jejak. orang cakap sekolah tu sekolah samseng,sekolah budak bodoh.
lepas dapat result upsr,mula berangan-angan nak masuk CBN la,SBU la. berlagak mcm budak pandai.
akhirnya terpaksa akur dengan paksaan mak,daftar la juga.sumpah,malu dan tak suka dengan SMKPT. dan budak2 kat sana mcm pelik. tahun 2005,2006,and 2007 tahun gelap la bagi aku.
rendah diri yang teramat.tak banyak kenangan yang dikumpul tahun tu.conclusionnye,aku tak suka SMKPT. aku gila2 dengan kawan perempuan,percaya atau tidak aku jarang bercakap dengan budak lelaki.kalau bercakap pon tak pandang muka diorang. entah la.rasa rendah diri ni menebal sangat

keputusan PMR??entah lah..tak seberapa..imikan 6 atau 7 A,tapi sbb malas nak belajar, hanya dapat 6-1=?A..
masih kekal di SMKPT sbb terpaksa tolak tawaran teknik.
masuk la kelas Sains..yang pada mulanya terlalu ramai dan pada akhirnya sekerat je yg tinggal.

perubahan diri bermula pada tingkatan 4:
selepas dilantik jd penolong ketua kelas 4 Cekal,keyakinan diri ni semakain meningkat.
kalau dulu malu-malu,tetiba dah boleh gadoh2 dgn budak lelaki. aku mula melibatkan diri dlm pertandingan sajak,pantun,sidang redaksi,choral speaking..

1 comment: