Thursday, March 24, 2011

dreaming of you again!








WTH! mimpi dia lagi okay!
kali ini adalah mimpi ngeri
tiada lagi mimpi indah

imbas kembali apa yang dimimpi semalam
cikgu skola panggil untuk ceritakan apa yang buat anda sedih dan gembira
apa yang buat anda sedih :
" apabila ada kawan yang tiba-tiba bengang dengan saya,tanpa saya tahu apa salah saya,walaupon dah minta maaf,still dia mcm benci saya"

tiba-tiba si lelaki ini datang ke depan dan maki hamun cakap ape tah

then aku buat bodoh je then sambung cerita indah aku kat depan kelas
" cerita indah saya apabila ada orang menuduh saya bukan-bukan (sambil tengking dan pandang muka dia) dan apabila saya masak orang menghargainye
okay! nmpak pelik kan? tiba2 maki hamun dia pastu masuk cerita pasal masak-masak

and then si budak lelaki ini buat aksi silap mata pula kat depan
aku dengan marahnya pergi tempat duduk and tekap muka sambil nangis
gila punya lelaki! kejap jadi mimpi indah,kejap mimpi ngeri
apakah tandanya!!

setiap kali dengar lagu Perpisahan Ini: 1st edition feat aizat amdan
mesti rase sebak :( and bila tengok gambar dia, mesti rasa rindu
rindu nak borak2 dengan dia, rindu nak lepak dengan dia :(
sumpah! aku tak tahu apa salah aku
setiap kali tengok dia online kat chatbox,sumpah rasa annoying!
rasa tak nak tengok dia online
rasa tak selesa bila dia online
why?
because it is the saddest thing when seing you are online but i can't say Hi!
sumpah! nak sangat tegur kau :( tapi takut
takut apa reaksi kau
aku tak nak persahabatan kita hilang macam tu je oleh sebab hal kecil

mase dulu ,memang tak rapat dengan kau
tapi bila kita mula bekerjasama ,aku mula tertarik dengan kau
like there is attraction to get know you better
aku mula lupa cakap-cakap orang yg cakap kau ni sombong and selfish
sebab kau banyak tolong aku, sampai aku ada keyakinan di depan kelas
tapi perasaan ni bukan perasaan CINTA, ini adalah dalam konteks persahabatan
kadang-kadang aku admit,bila nampak kau,jantung aku berdegup..dup dap dup dap!
dun know why? setiap kali kau rapat dengan aku
aku memang menjauhkan diri
sebab aku tak selesa
sebab aku takut admire kau marah
tapi seriously! aku rindu kau :( aku benci kau:(

No comments:

Post a Comment