Tuesday, March 22, 2011

dreaming of you



tengah sedap tidur malam kelmarin,terjaga dari tidur dengan perasaan yang kecewa
rupanye mimpi. aishh! mimpi ape?
jeng! jeng! jeng gilaQ!

antara dialog dlm mimpi itu
lelaki :"aku benci + gaduh dengan kau selama ini,sbb aku syang kat kau"
wanita: (muka terkezut + tergamam) gila pe?kita ini berbeza la. kau jangan main2..serius la wey"

serius, mmg terkejut dapat mimpi mcm ni
then bangun-bangun tidur,terus on lappy then ternampak la status kawan
"Psychologically, when someone appears in your dreams, it's because that person misses you. "

biar betik!! tak mungkin. budak laki ini bukan main sentap lagi kat aku
tanpa aku tahu apakah salah aku, bila tanya salah apa? terkekeh-kekeh jawab "entah ,tak tahu"
jem- jem! i don't know!
sumpah bila kau! si lelaki post something kat fb,kau buat aku tertanya-tanya
and truthfully,mmg aku terasa
dan buat aku tak ade mood nak bubye2 kat kelas aku buat kali terakhir
pandang muka kau pon mmg tak ada selera
sbb bila pandang,nmpak kebencian di muka kau tu!
adoy,dah lari tajuk!
nak cter pasal mimpi tadi
dah teremosional
siapa lelaki itu? biarlah rahsia. nanti kata aku sebar gosip la
my ex roommie yg tersayang saje yang tahu!

No comments:

Post a Comment