Sunday, May 22, 2011

misi mencari kerja

tak habis-habis kan aku ni bercerita pasal kerja
so,hari jumaat plan with my bestfriend sekolah rendah
amalina and rafaa cari kerja kat ampang park
pusing2 ampang park yang tak best tu
ktorang decide apply
  • Dunkin Donuts
  • 7 Eleven
  • kedai kasut
actually plan nak melawat sekolah gurney,tp last minit amalina ajak tengok Nur Kasih The Moviepadahal ada rm5 je dalam purse

nevermind,amalina bayar half
NKTM mmg awesome, seriously inspire me
jalan cerita menarik,gambar cantik,
nur buat aku menangis, adam menginsafkan aku, aidil dan anak2 dia sgt comel :)
9.5 aku bg for this movie
sebab akhir cerita, agak pening sikit

habis movie, saja2 je apply balik kat TGV KLCC
sbb dulu dah pernah apply tapi tak ade dapat call pon
masa hantar borang,terus manager dia panggil
terus kena interview
cerita sepanjang interview menarik juga
by the way,kena speaking,aku bedal saja..
sbb english manager tu pon tak hebat manaec
masuk2 kena tegur
"awak memang tak senyum kat orang ke"
HAHAHA..
rupanye manager tu ex uitm.. course seni bina
so banyak cerita pasal uitm,kolej perindu la


then balik bagitau mak
teruk kena marah
sebab nanti kena balik 2 pagi,and mcm2 kena marah
then slow2 pujuk mak
Alhamdullillah berjaya

so this tuesday i will start working!
berdebar and excited!



No comments:

Post a Comment