Saturday, May 7, 2011

Tak Keruan

seriously entah kenapa sejak akhir2 ni jadi tak keruan
semua benda buat tak kena
selalu rasa nak mengeluh
maybe sebab tension kerja tak dapat2
macam ada beban.. entah ape beban tu
tapi pada masa yg sama, macam malas plak nak kerja
yela,kena kongkong
semua kerja tak boleh
dah dapat ,tapi tak dapat izin parents :(
jauh la,kena balik malam sorang2 la

aku paham naluri seorang ibu
takut keselamatan anak dia
yela,tak pernah bekerja
duduk jauh dengan keluarga pon tak pernah
tapi aku ni macam tak dibenarkan untuk berdikari

aku bagai orang gila kot dok apply keje kat internet
merayau2 kat KLCC dgn PAVILLION minta kerja
aku rasa dah berpuluh2 keje kot aku minta kat internet
aku surf laman web kedai2, apply kat jobstreet, jobsmalaysia
tapi tak ada respon
cuma tadi ade dapat call dari Delectable cakes :)
panggil interview,tapi dah tolak
semalam dapat call dari Boost juices, isnin ni interview
tapi semua outlet ni kat PAVI
mak tak kasi :(
wawawawawawawawawawawwawawa !!!!
apasal la 1 keje pon kt KLCC tak dpat :(
sangat mengharapkan outlet Desserts Bar & Toys R Us



sekarang ni mak sibuk yg carikan kerja
jadi pembantu kat klinik Khairat bawah rumah
cikgu tadika kat tadika kawan dia
pembantu kedai kat IJN
biarlah dia yg carikan kerja

1 comment: